mandag 1. mars 2010

Livet i en Onepiece!


Når en har det litt tøft og trenger en oppmuntring er ingenting bedre enn å ha en forståelsesfull kjæreste.. Som så mange andre så hadde jo også jeg lagt merke til de morsomme hel-dressene, skikkelige koselige greier de der.. Og så praktisk om man er gravid.. Men, er man sjukemeldt og har 75 % stilling i bunn så sier det seg selv at lommeboka blir litt slunken.. Og de er jo ikke akkurat billige nei..

Men så lå der plutselig en på senga!! Snille gode elskelige Olegutten min har kjøpt en til meg! Flinke mannen! Og der lå til og med en pose påske-egg i lomma (som på merkelig vis plutselig er borte lenge før påske.. slafse nammenam..) Så nå kan jeg i det minste være behagelig kledd til en hver tid med voksende mage! Livet i en onepiece må sies å være ganske deilig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar