mandag 8. mars 2010

Sklei på isen!



Jammen skjer det mye for tida.. Forrige mandag sklei jeg på isen og fikk meg en trøkk.. Dagen etter fikk jeg masse sterke, vonde kynnere, så tilslutt ringte vi inn og hørte med føden hva vi skulle gjøre. De ville gjerne ta meg inn til en sjekk. Alt så bra ut og Emilian er frisk og fin.. og stor! Morkaka ligger godt på plass og hadde ikke løsnet. Kjekklege som tok seg goood tid til å forklare og betrygge oss... Fikk noen ekstra UL-bilder da.. Dette synes jeg var ganske tøft.. Ser ut som han hilser til oss og titter ut! (Ja vet at vi ikke kan se om øynene er åpne men det ser jo sånn ut da..)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar