Da går det ikke med aktiv sykemelding heller da, men nå har jeg i alle fall prøvd.. I tillegg til kvalmen (som nå er litt bedre) har nemlig bekkenet lukta lunta og funnet ut at da er det det's tur til å plage meg.. hehe.. Jaja.. Litt vondt må man tåle. Så ble det full sykemelding igjen... Men denne gangen ser jeg at det ikke er så sannsynlig å komme tilbake i jobb, så da må jeg prøve å få litt struktur på dagene tross alt.. Så hvorfor ikke være litt kreativ? Fant ut at jeg kunne sy vognposer! Så ville jeg ha litt å henge fingrene i.. Selv om det ikke varte lenge da, for det var så moro at jeg klarte ikke gi meg før jeg var ferdig..
Vinterposen var jeg mest fornøyd med med tanke på søm og utforming.. Den er sydd med dobbelt for inni og blir varm og god til vintern! Blir gøy å ha en baby å putte oppi!
Sommerposen er tynnere, og jeg ble ikke helt fornøyd med hodeenden, men den er lengre så jeg kan bruke den i sportsvogna neste sommer også. Veldig søt med Ole Brumm på da!
MEN: Hva skal jeg ta meg til nå da? Hehehhee.. Vri de små grå og sy noe leketepper eller pledd kanskje.. Hm. Jaja.. har jo en haug bilder som skal scannes og en del uferdige album-prosjekt...

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar