mandag 8. mars 2010

Stasjonsvogn på plass..



Vi skulle da egentlig bare innom Peugeot for å få litt hjelp til å skifte lyspærer på bilen vår.. Vi har fra før en Peugeot 206, liten stasjonsvogn og er veldig fornøyd med den.. Men den er litt liten, nå som vi til tider må ha plass til alt i en bil.. Hund, baby, barnesete, vogn.. Og de to voksne og en nesten voksen... I tillegg så bruker Ole bil hver dag til jobb og er borte fra ca 7 til 17.. Da blir jeg innelåst hjemme og kommer ingen vei.. Så da var diskusjonene om bil nr to hyppig oppe, og det har den vært en stund. Vi var da enige om at vi må ha to biler i hvert fall til sommern..

Men så var vi altså inn på Peugeot, og der sto den.. akkurat det vi er på jakt etter, og til en bra pris... En større stasjonsvogn, samme type som den vi har.. Peugeot 307sw... Og det skulle nok ikke mye til for å overtale oss for tror egentlig vi allerede hadde bestemt oss.. Like greit å kjøpe nå.. Så da er bil nr to i boks..




Og vi er fornøyde begge to.. Vi håper vi kan hente den i dag eller i morgen da... Kunne jo få den på fredag om vi ville, men vi så ingen grunn til hast, med så mye snø her hjemme.. Men nå tenker vi mer at vi kan jo like gjerne hente den.. Heheh!



2 kommentarer:

  1. vi har også 307 sw :D super god bil :D gratulere :)

    SvarSlett
  2. Takk! Vi har jo allerede 206sw men den er jo litt liten, ellers er vi veldig fornøyde med den. Tipper denne fyller alle våre krav ja! Er virkelig blitt glad i Peugeot! Også jeg som var totalt Toyota-jente! Hihi.. :D

    SvarSlett