Som noen av dere kanskje vet så har min kjære hatt en "alle-menn-må-ha-bilde-av-seg-selv-med-skjegg"-periode...... Noe jeg ikke har satt videre stor pris på.. Men greit nok. Han vill eopprinnelig spare til babyen kom, men jeg satte ned foten og sa at da blir barbermaskina med på føden, for de første bildene av oss og babyen skal ikke være dekket av et stort skjegg.. Hihi.. Men han har visst fått nok, så her om dagen kom han hjem fra jobb, og rusla litt rundt.. Jeg satt med nesa i maskina og så ikke opp de første fem minuttene.. Helt til han satte seg ned i sofaen ved siden av meg.. Da titta jeg opp....



Så da fikk jeg ganske sjokk for å si det mildt.. og reagerte med en hysterisk falskekte latter som jeg ikke klarte å legge vekk med det første.. Som dere kanskje skjønner tok det noen dager å venne seg til min gode gamle pene og skjeggeløse mann, så hoppa hver gang jeg så på han.. Hehe! Men ÅÅÅ så deilig å være kvitt nisse-Ole.. Noen andre får ta den jobben til jul!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar