onsdag 31. oktober 2012

Halloween... Eller en litt snillere versjon av den!


En koselig sammenkomst med gode venner, god mat, og kjekke småtasser som fikk lekt og spist og proppet seg med godteri.. Ikke minst i ro og mak, uten noe hopp og sprell for min del. Godt fornøyd slukna min i alle fall kjapt etter vi kom oss i hus igjen.. Og det samme skal jeg hver øyeblikk nå.. Men først vil jeg dele noen bilder av den lille gullreven min med dere... Nydeligste gutten min!







1 kommentar:

  1. Hællenuttan, hvor søt og sjarmerende er det mulig å bli?! Nydelig liten rev du har i hus <3

    Neida, vi trøster oss med at det ER faktisk ikke så veldig lenge igjen. Nå slapper jeg bedre av siden vi har vært på føden og gjort alt som kan gjøres for å få fortgang i sakene. Vi kan rett og slett ikke gjøre mer, før de eventuelt setter oss i gang på føden.

    Skal uansett nyte den siste tiden, slappe maks av og kose meg med kreative krumspring. :D

    Tusen takk for lykkeønskninger. :D

    SvarSlett