I morgen er dagen for ordinær ultralydundersøkelse!! Klokka 10.00 står vi spente og klare på å bli ropt inn.. hva er det som venter oss? Hva vil vi få se? Hva vil vi få vite? Er du frisk og rask? Har du vokst som du skal? Det er med glede iblandet skrekk at jeg nå teller ned de siste timene... Tenk at vi er så heldige å skulle bli foreldre igjen! Jeg bare håper at alt er som det skal og at du trives der inne i magehulen!
Jeg er nok litt ekstra bekymret.. kanskje blir man det med nr 2? Sist var tankene kun på å være gravid og skulle bli mamma, nå tenker jeg mer på alt som kan gå galt, kanskje fordi vi ikke var like heldige i vår, eller fordi jeg nå vet så mye mer enn jeg visste da. Eller fordi jeg ikke har helt komplikasjonsfrie svangerskap og denne gangen har alt kommet så mye tidligere enn sist.. Og svangerskapsdiabetesen er vel det som bekymrer meg mest.. Med alt den kan føre til.. At den nok har kommet fra starten av, og ikke ble behandlet før uke 12, og derfra med insulin... Men nå er jeg kommet så langt.. 18+4 i dag.. skal tro om terminen blir flyttet på? Jeg er jo ganske sikker på den da.. Skal tro om vi får vite hvem som gjemmer seg der inne? Tankene går i kryss og tvers i kveld, og spenningen sitter som iskrystaller utenpå huden min.. Jeg gleder meg! Jeg gruer meg.. Jeg gleder meg!! Skal bli godt å få det overstått!


Masse masse lykke til idag;)
SvarSlettGleda mej til oppdatering ;)
Klokka e 09.01 å no e det offisielt 59 min til du skal ha time på sjukhuset :)
SvarSlettKos dokke kjempemasse å nyt synet av bebisen i magen :)
Stor klem å gode tanka!
No gler vi oss til oppdatert status ette klokka 10.30.