Ha ha ha herlig han e da;);) Skjønn apekatt.
Han e en liten skjønn apekatt i allefall <3
Guurimalla kor nydelig liten ape:) Kor du kjøpte den?:)
Den er kjøpt på BR! :) Men de var små i str da, denne er 92 og gikk akkurat. Ja, han e verdens skjønneste apekatt! <3
Å hellenuttan <3 For en sjarmør! Nydelige bilder av skatten din. :D
Ha ha ha herlig han e da;);) Skjønn apekatt.
SvarSlettHan e en liten skjønn apekatt i allefall <3
SvarSlettGuurimalla kor nydelig liten ape:) Kor du kjøpte den?:)
SvarSlettDen er kjøpt på BR! :) Men de var små i str da, denne er 92 og gikk akkurat. Ja, han e verdens skjønneste apekatt! <3
SvarSlettÅ hellenuttan <3 For en sjarmør! Nydelige bilder av skatten din. :D
SvarSlett