fredag 17. februar 2012

Monkey business!

Har dere noen gang sett en søtere apekatt?








Karneval i barnehagen slo i alle fall an hos denne lille turboen, og apekattrollen skled han rett inn i!



5 kommentarer:

  1. Ha ha ha herlig han e da;);) Skjønn apekatt.

    SvarSlett
  2. Han e en liten skjønn apekatt i allefall <3

    SvarSlett
  3. Guurimalla kor nydelig liten ape:) Kor du kjøpte den?:)

    SvarSlett
  4. Den er kjøpt på BR! :) Men de var små i str da, denne er 92 og gikk akkurat. Ja, han e verdens skjønneste apekatt! <3

    SvarSlett
  5. Å hellenuttan <3 For en sjarmør! Nydelige bilder av skatten din. :D

    SvarSlett