Hei vennen min.Ditte skal og må gå bra det.Håpa at det va litt hjelp i at e va me dokke nokken daga me mamma og mormor armane mine.Va tungt reise fra dokke,men sånn e det.Heldigvis e du/dokke ikke så langt unna heller.Så bare si fra om det e nokke.Men no må det vel være slutt på uflaksen dokka vel?Kjempeglad i deg gulle mitt.Ikke glem å folde hendene hver kveld og ellers me for den saks skyld.Hjelpe det! Gi gullgutten en godklem fra mormor da.Trøsteklem fra mamma <3
KJære Sylvia Marie du hjerte gode og omsorgsfulle jenta mi.Hjelper å folde hendene å be,men man skal aldri glemme å takke heller.E så glad no forat det snudde seg til det gode no.Jammen har du/dokke hatt nok å slite med i det siste.Men det e nok sånn livet er.Glede og sorg og medgang og motgang går hånd i hånd til livets slutt for oss alle.Alltid når dokke va små og nokke gikk på tverke eller var vanskelig så tenkte e alltid:snart blir det bedre og den tanken har vi nok i oss alle så vi orka gå videre :-) Kalles HÅP.Bare man har tro,håp og kjærlighet nok så går det meste.Bare gleda me no e til forsettelsen av ditte kapittelet.Og husk at mamma e alltid her for deg så lenge e kan:-)Gleda me slik på dokka vegne no og ber om at det skal gå bare bra fremover .Kjempeglad i deg vennen min o!Syns du e ei vakker,flink og sterk ung dame og e e fole stolt ta deg <3Klem fra mamma <3
Sender alle gode tanker og ønsker deg/dere Guds velsignelse, uten at jeg vet hva som er vanskelig.
SvarSlettHilsen fra en farmor.
Hei vennen min.Ditte skal og må gå bra det.Håpa at det va litt hjelp i at e va me dokke nokken daga me mamma og mormor armane mine.Va tungt reise fra dokke,men sånn e det.Heldigvis e du/dokke ikke så langt unna heller.Så bare si fra om det e nokke.Men no må det vel være slutt på uflaksen dokka vel?Kjempeglad i deg gulle mitt.Ikke glem å folde hendene hver kveld og ellers me for den saks skyld.Hjelpe det! Gi gullgutten en godklem fra mormor da.Trøsteklem fra mamma <3
SvarSlettTror jammen at alle dei foldede hendene og bønnene hjalp e!!! :)
SvarSlettKJære Sylvia Marie du hjerte gode og omsorgsfulle jenta mi.Hjelper å folde hendene å be,men man skal aldri glemme å takke heller.E så glad no forat det snudde seg til det gode no.Jammen har du/dokke hatt nok å slite med i det siste.Men det e nok sånn livet er.Glede og sorg og medgang og motgang går hånd i hånd til livets slutt for oss alle.Alltid når dokke va små og nokke gikk på tverke eller var vanskelig så tenkte e alltid:snart blir det bedre og den tanken har vi nok i oss alle så vi orka gå videre :-) Kalles HÅP.Bare man har tro,håp og kjærlighet nok så går det meste.Bare gleda me no e til forsettelsen av ditte kapittelet.Og husk at mamma e alltid her for deg så lenge e kan:-)Gleda me slik på dokka vegne no og ber om at det skal gå bare bra fremover .Kjempeglad i deg vennen min o!Syns du e ei vakker,flink og sterk ung dame og e e fole stolt ta deg <3Klem fra mamma <3
SvarSlett