søndag 11. mars 2012

Tøffe dager...



..Rett og slett bare veldig tøffe dager...
Men det er jo i motbakke det går oppover er det ikke?
Får bare håpe at 2012 har noe bedre å by på...
Sliten...


4 kommentarer:

  1. Sender alle gode tanker og ønsker deg/dere Guds velsignelse, uten at jeg vet hva som er vanskelig.
    Hilsen fra en farmor.

    SvarSlett
  2. Hei vennen min.Ditte skal og må gå bra det.Håpa at det va litt hjelp i at e va me dokke nokken daga me mamma og mormor armane mine.Va tungt reise fra dokke,men sånn e det.Heldigvis e du/dokke ikke så langt unna heller.Så bare si fra om det e nokke.Men no må det vel være slutt på uflaksen dokka vel?Kjempeglad i deg gulle mitt.Ikke glem å folde hendene hver kveld og ellers me for den saks skyld.Hjelpe det! Gi gullgutten en godklem fra mormor da.Trøsteklem fra mamma <3

    SvarSlett
  3. Tror jammen at alle dei foldede hendene og bønnene hjalp e!!! :)

    SvarSlett
  4. KJære Sylvia Marie du hjerte gode og omsorgsfulle jenta mi.Hjelper å folde hendene å be,men man skal aldri glemme å takke heller.E så glad no forat det snudde seg til det gode no.Jammen har du/dokke hatt nok å slite med i det siste.Men det e nok sånn livet er.Glede og sorg og medgang og motgang går hånd i hånd til livets slutt for oss alle.Alltid når dokke va små og nokke gikk på tverke eller var vanskelig så tenkte e alltid:snart blir det bedre og den tanken har vi nok i oss alle så vi orka gå videre :-) Kalles HÅP.Bare man har tro,håp og kjærlighet nok så går det meste.Bare gleda me no e til forsettelsen av ditte kapittelet.Og husk at mamma e alltid her for deg så lenge e kan:-)Gleda me slik på dokka vegne no og ber om at det skal gå bare bra fremover .Kjempeglad i deg vennen min o!Syns du e ei vakker,flink og sterk ung dame og e e fole stolt ta deg <3Klem fra mamma <3

    SvarSlett