..og selv om denne dagen for meg innebærer en tur på sykehuset så lille får tatt blodprøver, papirarbeid for å få igjen på forsikringa, og ei ekstravakt på medisinsk intensiv, så er det jammen ikke verst det... Blodprøvene gikk fint, håper resultatet er like bra. Og lille syns vel det var godt med en god mamma-klem da! Det blir godt å få unna forsikrings-styret.. og det er kjekt med ekstravakt på intensiven, trives godt der! Og hvor kan jeg vel bedre vise litt ekstra omsorg enn der?
I dag har Ole og jeg vært forlova i 5 år! Jaja, vi blir vel gift til slutt! Jeg har fått solkort i både morsdagsgave og valentines-gave for det var det jeg ønska meg. Han skal få en overraskelse han også! Så han får få sin dose omsorg på kvelden han!
Jeg er jo ikke MER glad i dem i dag enn ellers.. Jeg elsker gutta mine ALLTID jeg! MEN, det kan være godt å minnes på at man må vise det også!
I'll walk with you forever, and hold you close to me...
A lifetime seems so short, but you are my eternity...


Kjære lille store Sylvia gullet mitt.Alltid vært så flink utrykke alle dine tanker, til å bli vakre ord du!Og den omsorgen du viser for dem du e glad i e bare vidunderlig.Du varma mitt mamma hjerte.Er så inderlig glad i deg og den du er <3 Klem fra mamma <3
SvarSlettGratulerer med 5års forlovelsedagen dere har hatt ;)
SvarSlettVi var forlovet i 11år før det ble noe giftemål, så mist ikke håpet, hehe