mandag 25. februar 2013

Da var vognposen også klar..



Angrer litt på valg av stoff inni.. skulle vært litt mer råååååsa... hehe.. men men, sånn ble det og sånn får det være!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar