onsdag 20. februar 2013

Da har Savannah fått seg...



...bilstolpose... Det var mye arbeid men verdt det, og jeg ble ganske så fornøyd. Den er vendbar med lomme på ene siden og der kan man putte smokken nedi eller klipse den fast med smokkesnor på kanten av lomma, og på andre siden er en ugle (som tok hele ettermiddagen å lage) med hemper i luggen så man kan feste smokkesnor der også. Eller en liten leke. Tenker denne blir bra jeg. Gleder meg til å bruke den gitt!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar