tirsdag 11. desember 2012

Lillesøster i magen...



I dag har vi vært på 3D ultralyd, og det er nå i alle fall sikkert.. bombesikkert, at det er ei lita frøken som har flytta inn i magehybelen. Fikk noen fine bilder og man ser godt likheten mellom storebror og vesla, men der er noen særegenheter også, så vi gleder oss veldig til å treffe henne etterhvert og bli kjent med dette lille mennesket.. Perfekt og litt ekstra rund og god rundt magen.. Visstnok.. akkurat som mora...


Så har vi da også passert 2. søndag i advent.. og med det lagt bak oss (forhåpentlig) mye sykdom de siste ukene.. Så i morgen skal storebror i barnehagen og mamma må slappe av.. pjuh.. ikke bare bare med en syk 2-åring hjemme, som kun har vært få dager på barnehagen i løpet av de siste 2 ukene.. Så må man også få gjort fra seg noen av juleforberedelsene man ikke kan legge vekk.. enkelte ting må gjøres.. Men.. snart jul! Det går fort! Og det blir nok kos!


2 kommentarer:

  1. Kjære Sylvia mi <3 E så inderlig glad på dokka vegne......ikke bare baby,men jente også.Kor heldig kan man være.Samme ka slags kjønn det e.......ikke det,men veldig kjekt at man får jente når man har gutt fra før.Har no tenkt heile tia at det blei jente.Dont know why.Derfor strikka e bare i rosa og jentefarga hahaha.Hurra!!!
    Håpa bare at frem til fødselen no at dokke alle sammen holder dokke friske.Du trenger det for å hvile deg godt før skjønne lille gullet dokka kommer.E skal no komme opp igjen etter jula også,når e har vært nede på Atløyna. Være der så mye e kan og dokke vil (selfølgelig).Hjelpe deg siste ukene med både litt husarbeid og han Emilian <3 Vet så vel kor ditta e:-)Kjempeglad i dokke alle sammen <3 Klem fra mamma <3

    SvarSlett
  2. HURRAAAAA for ei lita prinsesse:):) Så gøy.
    Å et NYDELIG navn dere har valgt.
    Du er du på moe en dag? før kl 15.30?
    Da kan du får bilstolen og selen din:):)
    Jeg jobber så og si hverdag.
    STRESSA før jul hehe.
    Klem:):)

    SvarSlett