søndag 7. august 2011

Ready, set... GO!



Og så var vi klar for barnehagestart... Må si jeg har felt noen tårer i dag ja... Lille babyen min skal begynne i barnehage i morgen... Det er helt sprøtt, uvirkelig, litt trist, og spennende.. Nå har jeg fylt ut papirer, merka klær til den store gullmedalje... Pakka sammen... Ja, har jeg glemt noe da mon tro?


Barnehagesekken som tanta Anitha sendte oppover kom jammen i rett tid, den ble levert i dag av farmor og farfar. Bra taiming! Og skoa jeg fikk til dåpen av tante Yvonne og Dorrit satt jammen som et skudd! Right on time, må man si! Så da blir det Timberland sko i barnehagen.. Den flotte dressen fra tante Anka og co er selvfølgelig også merka og pakka.. og sånn været er blir det nok snart bruk for den! Så var det alt det lange håret da...


Mamma klippet meg på trappa.. og alle de søte lokkene mine lå spredt rundt om kring... Mamma tok vare på noen da, som skal i albumet mitt. Pappa underholdt meg og mata meg med yoghurt så da gikk det greit å klippe... litt med maskin og litt med saks. Ble jo tøff da, syns jeg, eller? 





Ellers så er det full guffe hele tida her... Opp og ned av sofaen, hopper ned etter å ha aka seg ut på kanten, litt knall og fall, men må no tåle såpass... Løper og tuller og tøyser og ler og skravler.. Og jammen tryna han litt i dag også, vi var på tur bort til barneskolen og Elvis fikk lufta seg, og der nesegrus lå han... Det gikk bra da.. Men han kommer jo ikke til å se helt rett ut i morra.. Barnehagestart... Vannkoppearr, utslett på ryggen og nakken, skrubbsår i trynet, og hanekam.. Hehe.. Blir det tøffeste gutten i barnehagen eller?


1 kommentar: