Hadde e trodd at det skulle være så tungt, så trist, så vanskelig, SÅ vondt... Å levere fra se lille knerten i barnehagen... Første uka gikk veldig bra... Lille stortrives... Men i går og i dag, gråt han litt... Det går jo fort over.. Men for mammahjertet... Grusomt... Kjennes som den verste ulykkelige forelskelsen EVER, hjertet revet ut og trampa på, i tusen knas.. Og e gråter.... I bilen, etterpå.. Og det sjøl om e vet e får han tilbake etterpå! Gud, så høyt det går an å elske... Lille gullet mitt! <3
tirsdag 16. august 2011
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)






Uff kjenner følelsen... min gråt i 6 uker og resten av året var han dø-fornærma for at vi leverte han i barnehagen, selv om han stor trives! Gråtingen går heldigvis over:):)
SvarSlett