...så er du i mitt hjerte... Du får meg til å smile, le.. Det kiler i magen og varmer så godt i hjertet mitt.
Spesielt etter en vellykka helg på jentetur, å så deilig.. mammatid med gode venninner, spa, deilig mat, strawberry daiquiry, massasje, ansiktsbehandling, latter, fritid, shopping...
SÅ godt å komme hjem til deg! Sprellende små føtter og hvinende lys latter! Glede over å se.. MEG.. Mamma'n din! Å som jeg elsker deg av hele meg, til fingerspissene og helt ut i tærne... Du er den vakreste som fins!


Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen vår. Så koselig at du leser bloggen vår, det setter vi veldig stor pris på.
SvarSlettPS! For et utrolig vakkert bilde du har som header. :)
Så koselig at du titta innom her!! Bildet er fra lilegutt var ganske fersk, liker det godt selv også det bildet der. Tusen takk for det!! :)
SvarSlett