...skrive et innlegg her, etter egentlig å ha rydda litt, sjekka ut litt regninga, putla litt med småting her... Men; Det blir ikkje! Må vel bare innse at e ikkje orka nokke i kveld heller, og heller satt fastlimt til dataen litt for lenge...
Sånn går det når mamma'n har begynt på jobb igjen (det gikk forresten fint) og veslekaren ikkje sover på dagen, samt ikkje vil legge se til om kvelden før klokka e godt halv-elleve... En drøøøøy times tid seinere, klare heller ikkje ho mor å holde øynene åpne... Så god natt!! Drøm søtt...


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar