I går så han slik ut... Da var det ille i hodebunnen og mellom tær og fingre og litt i rumpa... Ellers var det bare spredte prikker...
I dag... Har det blitt virkelig ille.. og det er også masse blemmer i munnen... Stakkar liten... Har bare lyst å sette meg ned og gråte selv... Dette er ikke noe godt!
Han brekker seg litt av mat og vil ikke spise eller drikke... Det er sikkert sårt i munnen... men han er jo i forholdsvis god form, selv om han er fryktelig grinete da... Men, tar en telefon til legen uansett, det er vel ikke noe de kan gjøre, men men...





stakkar liten da :( god bedring til emilian.
SvarSlett