I dag skulle egentlig være min første dag tilbake i jobb... Men sent i går kveld kom de første umerkelige små blemmene, så små at jeg ikke reagerte noe særlig... Han var ekstra vanskelig å legge og hadde nok littegrann feber... I morges poppet de fram en etter en... Noen få i ansiktet, noen få på mage og rygg, en og to på bein og armer.. Men når jeg så nærmere etter så var hele hodebunnen full av store væskefylte blemmer, også mellom tær og fingre, og i rumpa... Au... I løpet av dagen er han blitt så prikkete at jeg nesten ikke ser igjen gutten.. Men greit å bli ferdige med det da.. Bare litt typisk når jeg akkurat skulle i jobb igjen etter først 9 mnd sykemelding så ett års permisjon... Så da... Nå sover han heldigvis godt etter et lunkent bad, hvitvask og mammakos.. Så det skal jeg også gjøre, -og håpe på at det blir litt nattesøvn i natt...
Stakkar lille tøysekoppen min... God bedring lille venn... Mamma elsker deg! Så! God natt alle små og store tøysekopper, god natt vannkopper, og god natt alle lopper! :)

God bedring til lille gutten din:):) Ikke noe kjekt, men gu så godt å bli ferdig med det;)
SvarSlettHåper alt er bra.
Klem klem:)