...som har verdens vakreste lille skatt! Noen ganger leser jeg noe eller hører noe som får meg til å tenke meg om en ekstra gang. Det er ikke alle som er like heldige, og tenk så heldig jeg er tross alt! Joda, tøft har det vært, men belønningen er å våkne hver eneste morgen, og der.. Et stooort lite smil, og Mamaaaa fra sprinkelsenga ved siden av... Eller midt på natta... Men da er jeg jo så heldig at jeg får kjenne den varme lille kroppen inntil min resten av natta da ;)

Uansett... Det er viktig å huske på... Og jeg minner meg selv på det hver dag; Kjenner det laaaangt inne i hjertet... Jeg har verdens nydeligste lille gutt. Han er min sjel, mitt hjerte, mitt alt! Emilian min... Mamma elsker deg høyere enn himmelen! <3

åå som vi savna dåkke <3
SvarSlette så koselig å sjå på bilda du legge ut av gulle på face for han vokse så sinnsykt fort!!
nydelige guttn.. nydelig akkurat som mora :)
håpe dåkke får mulighet til å komme en tur opp til oss i sommar <3