fredag 29. april 2011

Solfylte dager med skatten min!



Ja, vi nyter det flotte været som har vært nå i det siste! Vi tilbringer tid i sola, på trilletur, lekeplasser, og jeg må innrømme; det har vært noen kafèturer også... Men det er kjekt det, lille trille koser seg og viser tegn til å være like sosial som sin mor, hehe! Heldigvis har vi masse gode venner å være sammen med om dagene, små lekekompiser er veldig kjekt å ha.




Sandkassa er det absolutt kjekkeste stedet på jord! Å få ta på, se på, smake på (med forskrekkede "nei, nei" fra mamma) sand, steiner og kvister, og annet som finnes... Kan sitte timesvis å studere... Søte lille rakkeren min. I dag stupte han da også hodestups ut av sandkassa i et ubevokta øyeblikk... Alt er så spennende at mamma bør helst ikke snu ryggen til et sekund! Det gikk helt fint da, blei bare passe forskrekka, hehe!




Fikk prøve seg på trampoline også i dag, og det var storveis altså!! Litt skummelt men veldig veldig gøy! Fineste gutten i verda med verdens herligste smil og latter, og det er det heldigvis masse av! Selv om han har litt av et temperament! (Kan han uuuuumuuulig ha fått fra meg...) En bestemt liten herremann som vet hva han vil. Og det skjer så mye nå om dagene! 10 hele måneder er han blitt, og i forgårs så sto han støtt på gulvet og løfta plutselig den ene foten, skulle til å ta et skritt da han oppdaga at han holdt seg jo ikke fast i noe! Så han blei fortumla og falt rett ned på alle fire med et brak! Det går bra så lenge han ikke vet om det selv, men så snart han vet at han ikke støtter seg, da vagler han overende... Så snart kommer nok de første skrittene... Spennende tider.. Men jeg vil så gjerne tøye det litt lenger.. Det er travelt nok, og når det er gjort er det jo ingen vei tilbake.. Han må jo være lille babyen min litt lenger!!




Så var enda en dag over og etter mye lek og moro, hopp og sprell, så tok han seg en dupp i bilen... Sååå sliten da.... Lille gullet mitt! Og med smokkene på plass ser du! Må gjerne ha to.. eller tre, og alltid en i munnen! DEt skal bli moro den dagen han skal avvennes gitt... Lik mora på den der du!




Da sier jeg bare God Helg til dere alle, nyt de flotte dagene vi har, og ta vare på alle gode minner! Bruk tida godt, for den flyr!! Sender en kjempeklem til dere alle!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar