Og takk og lov for det! Nå er jo ikke vi de som skal rope høyest da, siden vi hadde tre uker i Thailand for en knapp mnd siden.. Men.. Vi var jo litt sjuke og tid gikk tapt, og hjem kom vi, like bleike...
Så jeg ble overmåte glad i går da temp-målern viste hele 16 grader!! Kjente jeg ble varm og lykkelig inni meg!!! Vi går lysere og varmere tider i møte!!
Nå skulle jo jeg egentlig tilbake i jobb i disse tider.. Men nå blir sambo langtidssjukemeldt og pappapermen blir overført til meg.. Så da blir jeg hjemme til barnehagestart i høst. Hadde jo gleda meg litt til å være meg selv, voksen og sjukepleier, og ikke bare mamma.. Men jeg elsker å være hjemme med lille trille og er selvfølgelig glad for at jeg kan fortsette med det litt til.. Spesielt siden det skjer så mye nå! Han er i ferd med å begynne å gå, det er ikke lenge til! Han babler i vei og vinker og klapper...
Vi koser oss vi.. Er på babytreff med andre små søtinger, svømming, kafè.. Dagene er egentlig bare gode, deilige, og selvfølgelig litt travle.. Men jeg elsker min lille, og å se hvordan han vokser, utvikler seg og trives, det finnes ingenting bedre enn det. Nå er jeg veldig stolt av han da, for fysioterapeuten sier han er før sin tid motorisk, og han er en blid og glad gutt med bestemte meninger.. Og det kunne fort gått så annerledes. Og legene som sa han ville bli hengende etter! Haha!! Ingenting stopper min lille trille!!!
Helga var herlig.. Vi feira min kjære's 36-årsdag, med et vennepar på besøk. God mat, vin, gitar og jacuzzi. "Mommo", gode mamma'n min, passa Em den natta.. Så lørdag henta jeg han og fikk litt kvalitetstid, før jeg dro mot Nordfjordeid for å ferie en god venninne som har fylt 30. Så hjem søndag for å ha familieselskap. Sovet lite, men å så verdt det!
Jeg er heldig og det skal jeg huske på!! Det eneste som skygger for sola her er at nå sitter jeg her da, med en bunke papirer.. Gamle regninger, nye regninger, forsikringspapirer, NAV-søknader som skal fylles ut.. Selvangivelsen.. og ei liste over ting som må gjøres, helst i går. Og lista begynner å bli lang.. Æsj.. Ønsker meg en sekretær/regnskapsfører!
Ha en fortryllende, feiende flott, herlig uke alle sammen!!! Husk å stoppe opp, og dra vårluften godt ned i lungene! Lukk øynene ett øyeblikk.. Og tenk på de gode tingene i livet!

Så koselig å få være hjemme litt lenger :) Kunne ØNSKE jeg fikk lov til det også! Som du sier, våååååren er her, og det er jo så deilig!! :)
SvarSlettKos deg med lille skjønningen din! :)
Klem Bolla BV :)
Tusen takk! Skulle ønske alle var like heldige! :D
SvarSlett