Vi ville ut og se på toget, for va spente på korsen lille trille ville reagere på alt oppstyret... Så jo ut som det skulle bli bra vær, siden sola skein på Reiakvam... Men når vi parkerte på Color Line stadion og spaserte mot sentrum, da begynte det og regne... En kjekk liten kar i finstasen sin...

Men litt fikk vi med oss... Stoooore øyne på lillegull når toget kom! Musikk, glade mennesker, vaiende flagg.. Va spennende det ei lita stund... Men enn så lenge så blei det midt i formiddagsluren, så trøtt blei han og vi måtte gi oss... Inn på senteret og trille til han sovna.
Men vi rakk å få et glimt av fana til Lykkeliten. Der skal du gå neste år, lille vennen.. Kjenne tårene presse på og klumpen i halsen... Tenk... Ikke lenge til du e barnehagegutt... Tida går for fort!
Fikk oss en kafètur med gode venna, og fikk da tatt nokken bilde av oss sammen! Gode minne å ha. Din aller aller første 17.Mai... Tenk... Du lille skatten vår... Så mange ting du har opplevd for aller første gang.. og så mange ting som gjenstår å oppleve!
Du skal vite det du... Mamma elska de over alt på jord! Du e min lille gode klump, og uansett kor stor du blir, og kor fort det går, så e du alltid min lille gullgutt! Og: Du tok dine aller første skritt på 17.Mai!!! 10 mnd og 3 uker gammel.. Bare to små, mellom papsen og meg.. men endatil... Det var dine første skritt!
Håpe alle kjente og kjære har hatt en like god 17.Mai som oss, til tross for søkkvåte klær, hår og føtter! Det va no godt å komme hjem og slappe av resten av dagen!





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar