Dagene flyyyr avgårde... Noen ganger vil jeg bare trykke på stopp-knappen... Som på bussen: "Jeg skal av her"... I dag er min bittelille-trille... Min lille babygutt.. Blitt 11 måneder gammel!! Det er 1 mnd igjen til den store 1-årsdagen!

Han prøver så hardt han kan å bygge klosser.. han er heldig av og til og får dem sammen, men for det meste plukker han dem fra hverandre.. Til pappaens store frustrasjon, for han bygger så fine tårn og pyramider og sånn.. Hehe... Telleramma er spennende, og puslespill... Og så er det veldig kjekt å putte klosser og annet inn i bokser med hull med forskjellige former på!
Og, nå står han støtt og ofte... Helt selv, og tar et lite skritt eller to rett som det er.. Men det er skummelt, så han skal helst ikke være klar over det selv. Smokken er jo en veldig fin distraksjon da! Den er viktig den! Uten den er det katastrofe!
Vi prøver å være sosiale om dagene... Vi har så mange venner! Vi er skikkelig heldige.. Her om dagen tilbragte vi hele dagen sammen med kjære Veronica min og lille hjertet hennes, og det ble selvfølgelig mye bryllups-snakk.. De skal gifte seg på 1-årsdagen til lille trille vår, så han skal selvfølgelig få være med oss i bryllup! Emilian koste seg på besøk, særlig når mannen i huset kom hjem! Litt testosteron gjorde seg tror jeg.. Sikkert veldig lei av oss kvinnfolka og skvaldringa vår.. Hihi!
Elvisen er støtt bakom Emilian... Han passer så godt på.. disse to blir nok som erteris... Det er rart å tenke på at Elvisen vår er jo begynt å bli nesten litt gammel.. Håper han lever lenge.. En dag kommer jeg til å måtte trøste en liten gutt... Som nok blir veldig veldig lei seg når Elvisen vår må gi tapt. Og jeg kan ikke se for meg hvordan det blir uten vår kjære vofs. Håper det blir fryktelig lenge til og at han får være frisk og rask! Han er i alle fall verdens beste! Så god med lille gutten vår!
Så er det disse tennene da.. Dette bildet er tatt for litt over ei uke siden, så nå er de titta fram alle som en, fire oppe, fire nede.. og så er det to nye på vei. Vi har hatt en periode med sinna liten frustrert nisse... Gråt, og fortvilelse, irritasjon og lite søvn... Men han er nå blid og glad også da! Goingen vår! Det er ikke alltid det er lett å være liten. Men så er det egentlig greit at de bare kommer alle samtidig da, så blir vi ferdige med det!
En måned til 1-årsdagen! Han begynner å gå! Han har masse tenner nå! Han prater og babler i vei! Temperament!! Personlighet... Gir oss gode klemmer! Smiler så lurt... Fantestreker! Klapper, vinker, High-five! Vokser ut av klærne sine... Masse mykt hår, så gyldent og deilig!
Kan noen stoppe tida.. bare litt?





ÅÅÅh nå satt jeg nesten med litt tårer rennende nedover kinnene her:) Du skriver så bra snuppa! Likte den siste delen av innlegget ditt skikkelig godt. Hvor har tiden blitt av? De små guttene våre er snart 1 år. De lærer mer og mer og blir store fine gutter,heldigvis små i mange år til:)
SvarSlettKlem fra Katrine Isabell (http://kisabell.blogg.no)
Emilian er så ufattelig vakker,jeg skjønner godt at du er stolt av han:D
Ååå!! Tusen takk!!! Er ikke så ofte jeg tar meg tid til å skrive, så blir å ta igjen litt når jeg først gjør det. Ja, heldigvis er de fortsatt små lenge, men tida går virkelig altfor altfor fort! <3
SvarSlettJa, han er virkelig lille store stoltheten min! <3