Ikke alle dager eller kvelder er like gode gitt... Men det skal ikke så mye til ser du.. Etter å ha fordøyd en stor pose smågodt (også jeg som var på slanker'n...) og en halv 1,5 liters solo... Så er øyenlokka tunge som bly... men kroppen i høygir på sukker... Men jeg føler meg da bedre til sinns... Og med trøst og gode ord fra venner så blir dagen så mye bedre!
Som det blir sagt: Deler man en glede blir den dobbelt så stor. Deler man sorg blir den halvert!
Så med litt lettere hjerte så går jeg til sengs og ønsker dere alle en riktig god natt!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar