Dette var Elvis sin første sommer! Bare noen få måneder gammel her.. Elvis er helt reinrasa med premierte foreldre og videre bak i stamtavla også! Så nydelig som han er.. Nå er han vokst seg stor og sterk, og vi har fått mange spørsmål om vi ikke vil ha ham med i konkurranser, men for oss er han familiehund og vår aller beste venn!
søndag 7. februar 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Er det dere som er premierte eller? Hohoho... Tja, deres lille gutt blir en kreps (les jeg er kreps (7/7) og Sofie er kreps (1/7)...) Så jeg skal love dere at deres liv blir like morsomt som mitt er om ganske kort tid... Men det gjelder og se humoren når ting er som verst.. Jeg f.eks. hadde ambisjoner om at når jeg ble mor, skulle jeg stimulere henne fra første stund slik at hun fikk et godt utgangspunkt senere i livet.. Etter at jeg faktisk ble mor, ser jeg at mi fremste oppgave er å holde henne i live til hun blir 5... Etter det regner jeg med at hun klarer seg mer eller mindre sjøl... hehe
SvarSlettHaha, ja sant? Rekner med at det blir travelt ei stund, sånn i 18 år ca.. og etter det blir det masse bekymringer bare, så da kan vi jo prøve å slappe av.. Tja. Ole får nok kultursjokk, for han forventer seg et like rolig barn som Sebastian var.. Mohahhahahaaa!
SvarSlett