
Da har jeg altså gått til det skrittet å skaffe meg en blogg! Per dags dato er jeg en positiv og utadvent jente som enn så lenge ikke har passert de tredve. Jeg jobber som sykepleier på en medisinsk intensiv-avdeling og stortrives med det! I fjor høst kjøpte min samboer og jeg et nydelig hus i rolige omgivelser, og flyttet inn sammen med vår kjære Golden retriever på snart 4 år, Elvis. Sambo har fra før en herlig gutt på 16 år. Så vi er dog en liten familie.. Vi har lenge ønsket oss familieforøkelse, men den så ut til å utebli... Helt til etter vi hadde flyttet inn og trøstekjøpt et uteboblebad fra Polarbad.. Da kom overrasskelsen: Vi var sju uker på vei! Så nå venter vi en liten gutt i begynnelsen av juli! Så da rekker jeg å bli mamma før 30-årsdagen min i alle fall! Vi gleder oss!

Så artig:) e har også blogg. Www.moljarouge.blogspot.com :)
SvarSlettklem katrine