tirsdag 9. februar 2010

Da har vi blitt enige om...


...at det bor en liten Emilian i magen min! Etter mye om og men så har vi diskutert en del navn, og ville ha et navn som ikke alle har.. Som skal kunne brukes både på norsk og internasjonalt, og ikke minst være fint.. Syns vi har vært flinke jeg! Jeg er i hvert fall veldig fornøyd og føler at det er et helt riktig valg.. Det ER en liten Emilian som bor her inne!

1 kommentar:

  1. Liker navnet kjempe godt:):):) Hiv meg med som følger av bloggen din... koselig at du tittet innom min!
    Håper alt er bra selv om jeg ser på FB at du kaster opp inni mellom. Føler med deg... hadde de sånn i 9 månder:( ikke gøy! Men absolutt verdt det ja:)
    Klem

    SvarSlett