fredag 5. april 2013

Et lite menneske...



Vår vakre lille Savannah Lilly kom til verden den 19.Mars. Hun var ei lita bolle med sine 4295 gram fordelt på 49,5 cm, og skrek da hun ble løfta ut av mamma's mage. Det godt planlagte keisersnittet ble plutselig til et halv-akutt keisersnitt, da hun slett ikke likte å være nr 2. i køen på operasjonsalen den dagen det var planlagt.. Så vi sneik i køa og blei nr. 1 i stedet. Vannet gikk 2 timer før planlagt oppmøte og riene haglet på. Vesla har det supert, spiser, sover.. er så snill! Mamma har det bedre nå etterhvert. Vesla har rukket å bli 17 dager gammel, og mamma har begynt å bli seg selv. Henger litt igjen med noen plager etter ks-et, men det går seg til, og fødselshistorien får komme litt senere. Storebror er stolt og veldig flink å hjelpe til. Jeg har verdens vakreste godeste barn, -selvfølgelig! 

2 dager gammel...

1 uke gammel...

Livet er en forunderlig vakker reise, med alle sine gleder, sorger, opplevelser, latter og tårer.. nå prøver vi å finne en balanse mellom alt det nye og det gamle, og finne en hverdag og rutiner. Men for en utrolig utfordring det er når hodet og hjertet er fylt av forelskelse og følelser og hormoner... det er så uvirkelig alt sammen... enda et vakkert, perfekt lite menneske har vi fått ansvar for, gleden av å holde og vokte livet ut... Det føles så totalt uvirkelig at hun er her.. og samtidig så føles det som hun alltid har vært her. 

Mine to vakre små barn... Nå begynner en ny epoke.




1 kommentar:

  1. Ja det gjør det Sylvia og måtte dokke alltid være lykkelig og livet godt mot dokke.Det e mitt aller største ønske som mamma til alle dokke barna mine og mormor og farmor til de skjønne barnebarna mine,og alle svigerbarn /forloveder/kjærester.Håpa og ber om at sola alltid vil skinne på dokke.Kjempeglad i dokke alle sammen og tusen takk for enda et svært nydelig barnebarn som e så elska allerede før ho kom til verden <3.Så stolt og glad i deg.Du e ei fantastisk mamma <3Kos og klem fra mamma <3

    SvarSlett