mandag 16. september 2013

Travle dager...


Ja, det kan man si.. det er noen måneder siden siste oppdatering herfra... Vesla har rukket å bli snart et halvt år, og ikke langt i fra ti tunge kilo... Ruller begge veier, skravler og ler, og tar litt armhevinger i mellom, hehe... Tida flyyyr avgårde, så fort som bare det... Hun holder på å bli blond.. og mistet en del av håret bak, men på toppen har hun laaaangt hår, en artig sveis har hun. Gode lille bolla vår.



Storebror er akkurat sluttet med bleie. Han bestemte det sjøl, og da var det gjort på null komma niks. Flinkingen! Det er ikke bare bare å bli og være storebror, så han har nok litt reaksjoner på det.. vil gjerne være litt liten av og til, og er i tillegg en typisk treåring nå, med sine sprell og ustoppelige spørsmål, høyt og lavt, hele dagen... Vi prøver å få til kvalitetstid med han alene rett som det er...



Og ellers står vi vel foran en god del forandringer i livet vårt. Vi må snu mye tøft og vanskelig til noe positivt, men vi har planer og ståpåvilje, så det skal gå bra det også. Livet blir bare så bra som man gjør det til, så man må bare gjøre det man kan. Og vi tror livet vil bli både bedre og lettere for oss alle.

Jeg selv, jo jeg har begynt å ta tak i meg selv, trene, spise sunt, og prøve å få det bedre med meg selv og kroppen min. Jeg har slitt med mye vondt, og det påvirker jo dagene veldig, men jeg er sikker på at det vil bli bedre det også, bare jeg henger i.. så jeg går nå på treningsstudio og gjør et program jeg har fått av fysioterapeut, og jeg er begynt på spinning. Og nå skal jeg prøve naprapat. Så håper jeg det monner litt det også. Og så har jeg fått meg denne.. den betyr mye for meg.



Så sånn står det til her... og jammen går det fort mot vinter nå, og jeg tenker ofte at nå, nå Sylvia, må du stoppe litt opp.. se deg rundt, trekk pusten.. og nyt denne tida.. De små er ikke små lenge. Og jeg vet at jeg må sette pris på hver eneste dag. Jeg vet at jeg er kjempeheldig. Så oppi alle de travle dagene, passer jeg på at der er plass til gode små stunder av ekte kvalitet.. og mange mange gode klemmer og koser med mine små troll.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar