Nå er det lenge siden.. (starter nesten alle innlegga mine slik tror jeg..) Men tida løper fra meg rett og slett, og det skjer for mye i hverdagen... Dette året starta med en rekke uheldige hendelser, og fram til mai/juni, tror jeg definitivt det må ha vært vårt aller verste år... Sommer'n.. ja den var ikke så verst.. Kort og grå, men likevel; Vi har hatt noen fine stunder og opplevelser.. Mer om det kommer...
Så hvor begynner vi da? 4 uker ferie... Og vi starta ferien med et stort 2-års-selskap for lille skatten vår! Det var stor suksess, med masse søte små og flotte foreldre, og han elska alle pakkene, og ikke minst kakene!
Så dro vi ei uke til Bulgaria, Sunny Beach.. og det har jeg (trass i en tom bankkonto i ettertid) ikke angra et sekund på! Vi hadde det flott, og det var et velkomment avbrekk i hverdagen, et avbrekk vi alle trengte! Vi dro hele familien, Ole og jeg, Sebastian og Emilian, og vi hadde med oss min beste venninne Maria som er fadder på mini, og det var fantastisk å ha med seg en barnevakt så vi fikk litt tid for oss selv!
Siste innspurt ble en tur til Lilleputthammer, sammen med min bror og dama, og min søster, og alle deres småtroll. En veldig kjekk tur, og med masse opplevelser for de små. Vi bodde på Barnas hotell og det var herlig for de små... Våger meg til å slenge med et bilde av alle de små søte søskenbarna, alle stolthetene mine!
Så var det barnehagetid igjen.. Og Emilian sklei rett inn i vante trakter.. Ikke tid å si hadet til oss en gang... Men veldig godt at han trives så godt hos Lykkeliten! Vi fikk da også barnehagebildet som ble tatt like før ferien! Det aller første barnehagebildet!
Så bar det tilbake i jobb, og trass i mye sykdom og diverse, som traff oss som lyn fra klar himmel straks hverdagen kom tilbake i gjenge, så håper og tror vi nå at framtida har lysere dager i sikte. At vinden nå har snudd i vår retning...















Nydelige bilder... og en herlig barnehage gutt;);)
SvarSlettHeia Sylvia mi.Kjekt se du e tilbake.Ja vi har no alle hatt oss opphold på bloggen.e fordi e klarte slette heile blogginnlegga mine.Skal vokte meg vel for slikt heretter hahaha.Håpa at dokke bare går fine tider i møte no uten nokken triste ting eller sjukdom som råka dokke.Kjempeglad i deg /dokke.Vi sees vel snart no tenker e som ho Ingvild snart skal nedkomme med prinsessa:-)Å kor e gleda meg!!!Klem fra ho mamma <3
SvarSlett