I dag hadde vi egentlig en playdate med min bror, hans høygravide samboer og deres 3-åring, og vi skulle på Aksla hvor de har friidrettsbane og kose oss med småttingene.. Men i stedet våknet jeg til en melding på telefonen om at de måtte avlyse, men hysj.. Det var tidlig morran, og da fikk i alle fall ikke jeg sove igjen...
Heldigvis lot det ikke vente lenge på seg, det tok bare noen få timer visstnok.. Og jenta kom til verden på morrakvisten. Ei lita snuppe! Så da har jeg fått enda et lite tantegull i familien, og var innom og fikk lukte på når ho enda bare var 6-7 timer gammel.. Å så nydelig.. Sukk..

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar