onsdag 9. november 2011

Det merkes...



...at høsten er godt i gang og at vintern nærmer seg.. For med den kommer alltid feber, forkjølelse... Men nå har jeg vært syk lenge da.. På sjuende-åttende uka nå.. Med svingende feber opp og ned... Halsbetennelser, og nå også magevondt, kvalme når jeg spiser... Tempen er titt oppe i 39-40, men nei, ingen crp, ingenting å gjøre med... Men nå har jeg fått tatt en del blodprøver og virusprøver som jeg etterhvert får svar på. Så håper der er ei løsning på detta her... Har også tatt UL av hele magen og der fant de ikke noe galt. Hovne kjertler har jeg... Jaja.. De virusa er ikke gode å få tak på... Så etter vel mange egenmeldingsdager og en del sykemelding, så håper jeg snart jeg er frisk og rask igjen.. Det er da vel grenser for hvor lenge man kan gå syk?

Ikke lenge til jul nå! Selv må jeg jobbe julaften.. og første juledag... så da må jeg bli her hjemme alene, for min kjære og lillegutt skal feire på Hareid hos familien der. Men men.. som jeg sier selv, heller nå når han ikke forstår så mye av det.. Og da er jeg jo ferdig med julejobbing på ei stund. Og vi har det dessuten veldig koselig sammen på jobb i jula, det er jo bare savnet etter de vi ikke får feire med som er ille.


Denne årstida er dessuten god å være inne... Kose, leke, og ikke minst; sitte på fanget og lese bøker med mamma eller pappa! Se så søte de er... <3

Ønsker dere alle ei fortsatt god uke og god bedring til alle de som lider av høst/vinter-symptomer som hoste, snørr, vondt i halsen, feber eller mangel på sollys! Selv drømmer jeg om ei uke i varmen.. men det blir med å drømme gitt!



3 kommentarer:

  1. Kjekt følge me på bloggen din, sjøl om e vet alt fra før av igjenom "private" samtala.Begynne få peiling på ditta "bloggstyret" no.Ja tenk no e det snart jul.Emilian sin andre jul.Rart tenke på det! Han veks fort og e en knallgod liten kar.Av og til trilla tårene når e les og andre ganga skratta e ta han.
    Trassigt at dokke har vært så mye sjuke no.Håpe i allefall at dokke snart blir bra igjen.For ditta har jaggu vart lenge!Blir ei rar jul ditte Sylvia.Føles som vi alle skal være aleine liksom.........du på jobb....Ole og Emilian på Hareid.Men slik e det.Ønska dokke god bedring.Kjempeglad i dokke alle sammen <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Kjipt med sykdom! Men man slipper liksom ikke unna uansett hvor mye vitaminer man dytter i kroppen...Så kjedelig at du må jobbe i jula, har du ingen mulighet å bytte det bort?

    Svarer deg her også:
    Hehehhe!! Sorry, for at vi var så sen med å oppdatere bloggen, men nå er det skrevet et eget innlegg om det, og der står alle detaljene. :D

    SvarSlett
  3. Jeg gråt før jeg begynte å skrive, hadde en enorm sorg i hjertet, det kjentes ut som et digert stort hull i kroppen. Det roet seg når jeg begynte å skrive ned tankene mine.

    Det var virkelig et slag i ansiktet at det ikke ble noe innsett, for vi hadde virkelig trua på at det kom til å gå, og at vi ville få vår etterlengtede lille baby i august 2012.

    Håper at ting går bedre neste gang, for vi føler at vi har fått mer enn nok av uflaks! Da er det bare å prøve å bearbeide følelsene og skuffelsen, og gjøre seg klar for forsøk i januar.

    Vi skal virkelig ta vare på hverandre, det lover vi :) Men det å skal feire jul føles helt meningsløst! For jula blir ikke slik vi hadde sett for oss. Vi hadde begge trodd at jeg skulle være gravid i jula, være kvalm og uvel som følge av en liten spire i magen. Jeg hadde til og med spekulert ut en måte å fortelle det til mamma og "pappa" at de skulle bli besteforeldre....
    Har bare mest lyst til å avlyse hele jula!Men av hensyn til de barna vi allerede har, så må vi bare gjøre slik vi alltid har gjort til jul, selv om det ikke frister.
    Skuffa er vel et litt for svakt ord i denne sammenhengen, tror ikke vi kan beskrive hvor kjipt det egentlig er.

    Vi får håpe at januar bringer litt mer hell og lykke med seg.

    Tusen takk for varmende og støttende ord, det varmer i hjertet! <3

    Klemmer fra oss begge.

    SvarSlett