tirsdag 18. oktober 2011

You're amazing...


<3


I hope your tears are few and fast
I hope your dreams come true at last

I hope you find love that goes on and on and on and on and on
I hope you wish on every star
I hope you never fall too far
I hope this world can see how wonderful you are

<3
"You're Amazing" by Janelle



3 kommentarer:

  1. Tusen takk for flotte ord, og for at du følger oss. Det varmer hjertet. <3 God helg.

    SvarSlett


  2. Tusen takk for at du følger oss på bloggen! Gode ord betyr mer enn du aner <3 Klem!

    SvarSlett
  3. Svarer deg her også:
    Vi er super spente selv også! :D Går bare rundt og gliser om dagen. :D :D
    Vi håper selvfølgelig også at vi legger gull-egget på første forsøk. :D

    SvarSlett