mandag 27. september 2010

Innbygger nr 4000!

Laaang tid mellom hver blogging her men dagane flyr med en liten i hus... Det går i bleieskift, byssing og bæring, amming og skriking og ja, til og med latter!! Nøyaktig 12 uker kom den trillende første gang, den herlige lyden av babylatter!! Sukk, som det smelta mammahjertet mitt!

Ellers er vi flinke til å gå på bæreseleturer og trilleturer, ja endelig, endelig kan vi trille uten at han skriker seg blå! Magen er nok litt bedre nå, men så har jeg ikke vært så flink å gi ham jerntilskudd heller, så vi får se... 3mndrs kontroll i morra, så får vi sjekka blodprosenten. Har også begynt å gi MME på kvelden, ja, måtte dessverre prøve det også, og det ser ut tilå hjelpe en del på mageknipa, nå har jeg prøvd alt.. Kanskje er det rett og slett bare melka mi som gjærer lett? Men i alle fall.. Noe positivt kom det ut av det.. Han sover bedre om natta, opp i 6 timer i slengen!

Og så; Ole ble oppringt av ordføreren i Skodje kommune, og tror dere jammen ikke at vår lille skatt er innbygger nr 4000 i kommunen? Så da det var Skodjedagane i helga var vi invitert.. Og ble ropt opp for å bli gjort stas på! Lille gullet fikk seg stokke-tripp-trapp-stol, barnebok fra biblioteket, 500 kr fra Sparebanken Møre, og, -1 kr pr innbygger fra kommunen selv, altså 4000 kr, i gavekort! Det var kjekt det!!

1 kommentar:

  1. Heia... så artig med nr 4000 da:):) Fortjene dere!
    DU e hadde en liten en som sutret i 4 månder... da jeg ga han mme ble det stopp! Nytt liv for oss alle;);) Som helsesøstra sa... det viktigste e at gutten e fornøyd og ikke hva han spiser;);) Amming eller flaske. Misunne deg som har permisjon enda... å levere han i barnehagen er ikke noe kjekt når han er så liten:(
    Håper alt er bra med dere:)
    Klem:):)

    SvarSlett