onsdag 10. november 2010

For akkurat ett år siden...



...var jeg helt uvitende... Jeg ante ikke at det bodde en liten spire i magen min... Ca ti timer seinere, etter nattevakt... Så satt jeg der med ikke mindre enn seks positive tester... WHAT??? Og i dag, ett år seinere har vi verdens vakreste lille gutt!! Så utrolig ønsket og veldig veldig veldig høyt elsket!!

Det blir lite tid til blogging, og nå sover lillegutt, så min kjære og jeg skal utnytte den lille voksentida vi har sammen! Så en rask oppdatering fra oss: Lille er blitt 4,5 mnd gammel, ruller litt av og til, men ikke helt over fra rygg enda, da armene er i veien. Han har vært på svømmehallen for første gang. Han roterer rundt på magen på gulvet. Og sparker seg avgårde når han ligge på ryggen.. Han smiler og ler og er en blid men bestemt liten solstråle. Han spiser grøt, og synes det er utrolig godt, spesielt den med banansmak.. Og vi ammer enda, mot alle odds, og er kvitt skjolda for godt. Livet som mamma er etter mye strev og en tøff start, blitt til fantastiske dager, og jeg nyter tida og bruker den godt sammen med min lille.. For som sagt; Har aldri hørt noen klage for at de brukte for lite tid på husvask når barna var små.. Hehe.. Så her ser bomba ut, men vi har det jo bra! Elsker min lille gullklump!




2 kommentarer:

  1. Essa... husvasken kan vente ja! Det er bare EN gang man er hjemme m barnet sier jeg;);)Men for å si det sånn... jeg får vasket mye lettere no enn når han var baby, men like raskt etter alle er hjemme ser det bomba ut igjen;);) thats life hehe....

    SvarSlett
  2. Ja, sant? Hjelper ikke å rydde likevel så like greit å la det ligge..Hehe.. Håpe det går bra med dere! :D

    SvarSlett