Da legger jeg ut noen bilder som ble tatt i går... Lille gullungen kosa seg stort med mormora på besøk. Ho kom for å passe og va ute og trilla mens ho mor sjøl fikk litt tid foran symaskina. Så laga ho deilig kjøttkakemiddag til oss, og vi fikk også besøk av Andrew og Charlotte... Veldig koselig fredagskveld med X-Faktor på tv.. Og vi va glade for besøket siden papsen va på Hareid og spilla.


Og så va det badetid! Og da va mormora framme med linsa.. hehe.. men å så søt lillegutt e! Så litt sint ut da når han fikk skum på hodet, men! Deilig å bade!!
I dag har vi vært ute i solskinnet! Det va familietur opp trappene til Fjellstua, og det va kjekt det! Sammen med en gjeng gode venna og småttisa, så gikk vi opp og ned att og medalje fikk vi også! Belønninga vår va en tur på Lyspunktet der vi spiste deilig mat og is-shake! Kjempekjekt å være sosiale! Og den is-shaken har e lengta etter leeeenge...
Tror lille blei sliten av alle aktivitetane i dag e.. han sovna han og har sovet siden vi kom hjem, med unntak av litt mageknip i mellom... Blei mye i dag med både bading og masse frisk luft! I morra tar vi turen i Borgundgavlen... Om å gjøre å være flinke å komme seg ut og bevege seg ser du... Og deilig med sol og fint vær... Så vi får nyte det så lenge det vara!
Så her har ting roa seg betraktelig.. Endelig kan vi bare nyyyte dagane, kooose masse, og det e så godt... Lille skatten min... Du e den beste på jord!!!





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar