...jeg har hatt tid å skrive noe her, men mye har skjedd og skal oppdatere etterhvert... Men akkurat nå prioriterer jeg dagene som mamma, amming, søvn, og kos med min lille herlige Emilian... Som endelig kom til verden den 23. juni på selveste St.Hans. Men det er en historie for seg selv, og den kommer når jeg er klar...
.jpg)
Enn så lenge får dere alle ha en riktig god sommer!!

Han var no bare så skjønn:):) Håpe alt går bra med armen:):) Gleder meg til å følge med her på bloggen og se flere bilder. Hvis du bruker networkedblogs on facebook... kan en se når du oppdaterer bloggen din der;) Bare et tips:):) klem:)
SvarSlettpsst! nytt blogg navn....
SvarSletthttp://www.hverdagenmedogutenautisme.blogspot.com/