torsdag 17. juni 2010

Uke 38, og nå er det IKKE lenge igjen...





I dag er jeg altså 38+2 etter UL-termin (men 40 uker etter mens-termin) og vi har vært på kontroll igjen. Nå er jeg ganske så sliten, trøtt og har vondt overalt... Beina er big-size og kommer til å sprekke snart, ryggen er generellt vond, halsbrann gjør det umulig å ligge... Men verst er det at kynnerne jeg har hatt fra uke 30, stadig blir verre og hyppigere.. Nå plages jeg sånn med maserier at jeg ikke får sove i det hele tatt... Og i dag har jeg vært så sliten at jeg gråter bare noen ser på meg... Men; Nå har vi en dato! Og det er ikke lenge til! Men hvilken dato får dere ikke vite før det skjer! Gleder meg veldig til å møte lille Emilian-en vår!!! Alt er klappet og klart! Nå håper jeg på i hvert fall ei god natts søvn og litt kvile framover... Ønsker alle en god helg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar