Tenk så lenge siden det er at vi oppdaga at jeg var gravid!! Tida gikk SÅ sakte i begynnelsen! Og jeg synes at jeg fikk fort mage og at det viste godt allerede i uke 8 for var så oppblåst og hadde en liten kul nederst.. Husker det føltes som å ligge på en tennisball så måtte gi opp å ligge på magen! Så for å mimre litt.. Her er uke 8...

Nå er vi altså kommet til 29 fullgåtte uker! Etter mye om og men så går tida litt fortere nå.. og framover vil den vel skyte fart. På grunn av alt som har vært med meg så blir det nå hyppige kontroller og oppfølging på sykehuset. Skal inn igjen neste uke og så hver uke hele veien og siste tiden to ganger i uka. Det blir noen ganger hos lege og noen hos jordmor og så en del til diabetessykepleier i tillegg. Men alt ser ut til å være under kontroll så langt. Det blir UL 1-2 ganger i måneden så vi får mange muligheter til å hilse på Emilian.. Siste seks ukene skal det også taes fosterlydsregistrering 1-2 ganger i uka. Så det blir travelt ja. Men, jeg slipper i alle fall å gå overtid da! Her er bilde tatt i uke 28... Litt forskjell??
Men dagene går tross alt.. Er begynt hos fysio og går delvis på krykker pga bekkenet, men har funnet meg en hobby som jeg også kan tjene noen kroner på.. Koselig å ha noe å gjøre når en ikke klarer annet enn å sitte for det meste.. Så nå syr jeg vognposer! Ellers så er det ikke mye nytt her.. Gleder meg over masse spark og tumling i magen, og lillegutt hadde forresten lagt seg med hodet ned, som jeg gjetta.. Men han kan jo snu seg mange ganger enda da. Det begynner å bli sårt i ribbeina og enda er han bare vel 35 cm lang og ca 1,5 kg.. Tenk! Snart er vi foreldre!!

.jpg)
.jpg)
du er så flott Sylvia <3
SvarSletttenk nå er det under en uke til vi skal på preggis spa tur :D det fortjener vi :D
vi må gjennom mye slit for å få disse små men ÅH! så verdt d er d når de kommer ut <3
Tuuusen takk! Va litt skeptisk på å legge ut bilde i undertøy, men så tenkte e bare shit heller...
SvarSlettHehe.. Det hørtes ut som preggis-spa-turen vår også var slit vi må igjennom, hehe... Sånn går det når man leser altfor fort!
Ja, gleder meg kjempemasse!! Det blir SÅ godt å komme litt bort og slappe max av!
Og ÅÅÅH som jeg gleda meg til sommern og trilleturer!!!
Åjåj nærmer seg med storm skritt jo;);)
SvarSlett