NÅ kommer endelig våren, og håper sommer'n ikke er langt bak! Påska gikk med til å dra på besøk. Først dro mamma og jeg til min kjære bror Rolf et par dager, og så videre til Anka og barna.. Kjempekjekt å se dem alle sammen.. Og de små vokser så altfor fort!! Håper at de kan ta seg en tur hit i sommer når Emilian er kommet.. Det blir en spennende sommer ja.. Gleder meg til sol, varme, og trilleturer langs vakre Brusdalsvannet!
tirsdag 13. april 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar