tirsdag 13. april 2010

Nå kommer våren!




NÅ kommer endelig våren, og håper sommer'n ikke er langt bak! Påska gikk med til å dra på besøk. Først dro mamma og jeg til min kjære bror Rolf et par dager, og så videre til Anka og barna.. Kjempekjekt å se dem alle sammen.. Og de små vokser så altfor fort!! Håper at de kan ta seg en tur hit i sommer når Emilian er kommet.. Det blir en spennende sommer ja.. Gleder meg til sol, varme, og trilleturer langs vakre Brusdalsvannet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar