Dårlig med blogging her for tida.. Vi har en del utfordringer i hverdagen akkurat nå. Så dagene flyr avgårde og både mamma og pappa er slitne her hjemme.. Den eneste med uuttømmelig energi virker å være den lille 2-årige turboen som herjer rundt her.. Den som hadde hatt bare en brøkdel av den energien..
Emilian vokser og gror! 2-årskontrollen gikk unna med rasende fart og han gjorde det bra på alle tester, og fikk skryt av språket sitt. Litt vanskelig å måle høyden oppreist inntil veggen, med en som gjerne vil se hvorfor han skal stå der.. men vi endte på 90,5 cm.. her hjemme har jeg målt han til 92. Så et sted mellom der er det nok.. :P Og med klær på veide han 14,3 kg. Stor og flott gutt. Og vi er så stolte! Han er en godgutt!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar