Du ser et smil i et oppriktig ansikt.. Du ser lykken i øynene... Eller gjør du?
Ser du egentlig hvem jeg er?
Sorg.. Det er veldig lett å skjule.. for den er din egen og du vil ikke dele den.
Vi er skapt slik, vi mennesker... Glede er til for å dele.
Et smil setter spor i ansiktet..
Smilerynker kan fortelle om en fortid med glade dager...
De gode minnene varer en evighet, og de vises...
Du kan lese det i ansiktet på de fine små rynkene i øyekroken..
Du kan se latteren i munnvikene...
Tårer setter ikke spor.
De svir på kinnene, som etsende syre...
Men de tørker bort...
De setter ingen spor.
Ser du meg?



Bare en liten tankevekker.. og tårene er forresten ikke ekte.. det er vann.. I det kreative hjørnet ;) Men man skal huske på at alle trenger en klem uansett om de smiler eller ikke! Det er ikke alltid man ser ting som de faktisk er! <3
SvarSlettGlede og sorg går hånd i hånd, en klem trenger vi og er livsnødvendig likavel,enten det er sorg eller glede.
SlettHar vært mange tårer å felle i år ,men håpa at smil vil tørke tårene våra bort no gulle mitt <3