tirsdag 24. april 2012

Et smil, en tåre...


Du ser et smil i et oppriktig ansikt.. Du ser lykken i øynene... Eller gjør du?
Ser du egentlig hvem jeg er? 
Sorg.. Det er veldig lett å skjule.. for den er din egen og du vil ikke dele den.

Vi er skapt slik, vi mennesker... Glede er til for å dele.
Et smil setter spor i ansiktet.. 
Smilerynker kan fortelle om en fortid med glade dager...
De gode minnene varer en evighet, og de vises...
Du kan lese det i ansiktet på de fine små rynkene i øyekroken..
Du kan se latteren i munnvikene...

Tårer setter ikke spor.
De svir på kinnene, som etsende syre...
Men de tørker bort...
De setter ingen spor.

Ser du meg?






2 kommentarer:

  1. Bare en liten tankevekker.. og tårene er forresten ikke ekte.. det er vann.. I det kreative hjørnet ;) Men man skal huske på at alle trenger en klem uansett om de smiler eller ikke! Det er ikke alltid man ser ting som de faktisk er! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Glede og sorg går hånd i hånd, en klem trenger vi og er livsnødvendig likavel,enten det er sorg eller glede.
      Har vært mange tårer å felle i år ,men håpa at smil vil tørke tårene våra bort no gulle mitt <3

      Slett