fredag 13. januar 2012

Det viktigste i livet...


Så heldig jeg er.. Så rik jeg er... 
Det handler ikke om penger. Ikke om materielle goder. 
Det handler ikke om å kjøpe seg lykke.

Det det handler om.. det alt handler om..
Er å ta det du får i livet og gjøre det beste ut av det...
Ta ansvar for deg selv, dine ord, dine handlinger..
Og bruke det til å lage din egen lykke.

Om familie, venner, kjærlighet..
Og mest av alt..
Barna våre...

Så jeg ser meg selv som veldig rik.. Styrtrik faktisk..
Ingenting gjør meg lykkeligere enn når gutta mine smiler og er glade.
Og å ha dem nær meg...

Livet er kanskje en dans på roser..
Og av og til tråkker man på noen av tornene..
Men etterhvert blir man herdet, og ser bare fargene..
Kjenner blomsterduften..
Lærer seg å fokusere på det som er positivt.
Livet...




1 kommentar:

  1. Tusen takk for kommentar på bloggen min! Nydelig innlegg om hva som er viktig her i livet ♥ Håper dere får ei riktig fin helg, og at alt ser bra ut etter besøket på barnepoliklinikken! Klem!

    SvarSlett