søndag 25. desember 2011

God jul...



...til alle dere der ute!! Her er det en litt spesiell jul.. For i år jobbet jeg i kveld, på selveste julaften. Det ble da likevel en koselig kveld, med gode kollegaer, og med julemat og en liten pakke til hver. Litt moro hadde vi også! Utstyrt med nisselue og blinkende nisseslips med melodi på fikk jeg da satt noen latterdører på klem... Men litt stusslig er det uten gutta mine... 


Spesielt når jeg er hjemme igjen og sitter alene.. Venter på ei tidligvakt i morra, og så skal jeg dra til dem! Gleder meg til det!


Vi tok julaften litt på forskudd vi da! Lillejulaften hos oss ble del 1 av 2 av Julaften 2011. Vi åpna alle gavene fra min side av familien, og spiste juleribbe og godteri! Masse kos og Emilian fikk være lenge oppe! Det var en fornøyd liten gutt som var aldeles nydelig i dressen sin! Mitt lille hjerte!



Ha en fortsatt flott juletid, romjul og et riktig godt nyttår!! Måtte det nye året bare bringe glede og latter!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar