I dag var jeg på kontroll selv på gyn. og det var godt å snakke med legen igjen, hun som var med på fødselen. Selvfølgelig så ble det en liten samtale om eventuelt neste fødsel, og jeg har bare ett ord: Keisersnitt! Og ble litt beroliga av gode ord fra legen, selv om de sier de ikke kan bestemme det før jeg eventuellt er gravid igjen.. Men det er opp og fram så ferdig med det for nå... Når det gjelder å få operere så vil de helst ikke gjøre det så fort etter fødselen, men jeg spurte pent om jeg kunne få operert før jul i alle fall.. og jada, det skulle vel gå greit. Så da får jeg innkalling i posten.
Så veldig GODE nyheter: I dag tok vi ny rtg av arma til lille og det ser veldig bra ut. De regner seg som ferdige med han nå i forhold til bruddet! Arma på bruddstedet tåler full belastning og er like sterk som før, og om et par år vil man ikke kunne se på rtg at det har vært brudd. Nå må den bare vokse og strekke seg og rette seg helt. Også fortsetter vi med fysio så han lærer å bruke den riktig og får styrken tilbake. Men ÅH for en ENORM lettelse å se rtg-bildet i dag i forhold til det forrige som var tatt!! Så SÅ mye bedre ut når arma faktisk hang i hop!
I morra er det til barnelegen og ta UL av hodet, og håper og regner med at vi får like gode nyheter der, og krysser fingrene for at også blodprosenten er på vei opp igjen!! Nå skal du bli helt frisk igjen og det fort lille venn!!! Og så skal vi bare kose oss maaaaaasse framover.. og du fortjener all kos du kan få!! Og gjett om mamma kommer til å kose deg helt i stykker da!!

Ord kan ikkje beskrive kor gla ej blei no Sylvia..
SvarSlettSo utrulig bra at det blei so gode nyhete.
No kryssa oss alt som kryssest kan for at morgadagen bringe like gode nyhete :)
Gi lille gullet en klem fra oss alle fra barselgruppa!!
oy får du oppereres så fort.. jøss fikk beksjed om at e ikje får oppereres før e e heilt sikker på at e e ferdig med å få barn... no e vel kanksje ikje d nåke probløem sian du skal ha ks neste gang..
SvarSlettkjempe kjekt å høre at det går så bra med Emilian <3