...men etter i morra kan jeg heldigvis slippe å grue meg mer og bare glede meg til tida som kommer. Endelig skal jeg opereres... I dag var jeg inn og tok blodprøver og de skrev journal til i morra... Men, det blir ikke noe lokalbedøvelse nei.. Det var mer omfattende skader enn de trodde, da de fant flere ting nå når de undersøkte meg. Så... Det blir narkose. Jeg håper det går bra, og at jeg skal slippe å ha vondt mer og at det blir riktig nå... Hadde jo på en måte satt en liten dead-line for meg selv da, at ja.. Til Thailand-turen, da... DA skal jeg jo være bra igjen.. Men nå er ikke det sikkert da. Nå sa de at det kan ta 3-6 måneder før det blir bedre.. Eller det kan være jeg fortsatt vil ha vondt. Men håper på det beste. Og etter i morgen.. Da kan jeg jo begynne å glede meg til jul! Men en ting vet jeg i alle fall.. Det kommer ikke flere barn ut den veien på meg!
Nå er jeg jo ikke spesielt glad i denne mørketida da... Men det er jo fint også.. sitte inne med pledd og kakao... Være sammen med mine kjære...
I dag har jeg vaska, rydda og pynta litt... Noen nisser har funnet sin plass i vinduskarmen og noen lykter lyser opp.. Ei julestjerne i vinduet.. Kommer julestemninga i år mon tro? Emilians første jul, og endelig, for første gang på lenge, så gleder jeg meg til jul!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar